25 Haziran 2014 Çarşamba

EFE & EGE SÜNNET OLDU ...



Süslü Parti Atölyesi'nin kurulmasında sevgili arkadaşım Pınar Butik Tatlar   kurucusu Pınar'ın  desteği çok ama çok büyüktür.... Ben daha önce de  bir şeyler yazıp çiziyordum ama Pınar'la bunları paylaştıkça Şule abla sen yaparsın , sen niye  yapmıyorsunların üzerine facebook sayfası açmakla başladım işe. Destek sadece yaparsınla da olmadı , ilk işlerimden biri idi Efe Ve Ege'nin spiderman temalı doğum günü partisi ki Pınar'ın desteği yine yanı başımdaydı . Hani ilk zamanlar aldığınız işler sizi motive eder ya , işte bu işlerde ben de hem tecrübemi hem motivasyonumu artırdı. 
Mine Ve Pınar bir gün bana gelip Efe Ve Ege 'nin sünneti için tasarım yapmamı istediler.  Mine bu yakışıklı ikizlerin annesi ...
Çok teşekkür ediyorum Pınar Butik Tatlar Pınar Arslan , Mine .... 
Bende balonlu bu tasarımı çalışıp gönderince çok beğendiler ve hemen bunun üzerinde çalışma yapıp tamamladık . Sulu boya efekti verilmiş balonlarla donattık her yeri .. 



Bakın tasarım çalışmam .....














Bu da şeker masası ki Pınar Butik Tatlar emeği ...

Ve işte  hoşgeldiniz panomuz....




Bu çerçeveyi çok sevdim ben ..




Çerçeve artık daha güzel 



Pınar Butik Tatlar kurabiyeleri ,,,,,,,


Bu şekerler anneler için tedirginlik çocuklar için de  bulunmaz kaçırılmaz kısa zamanda değerlendirilmesi gereken bir fırsat... 


Balon dolu lolipoplar ....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder