26 Haziran 2014 Perşembe

Bir düğün, 100 kurabiye ve süslü parti atölyesi  etiketleri 


Bu işi yapmanın en güzel tarafı hep bir mutluluk , hep bir güzellik içermesi. Keder , üzüntü , kasvet yok . Bu işi yaparken  çok keyif alıyorum   ki nedeni de bu sanırım. İlk zamanlar eşim iş haline dönüşünce bu kadar da keyifli olmayabilir diyordu ama değişir mi bilemiyorum  ilk günkü gibi duygularım henüz . 

Ve gece 12:30 da gelen bir telefonla başladı bu etiket hikayesi. Sabah ezanının sesiyle  , seherde ayakta olmanın verdiği  o şu an buraya aktaramadığım o müthiş duygu    yorgunluktan çok keyfi tattırdı . Uzun zamandır sabah gün doğumunda bahçeme çıkıp bir nefes almamıştım . Etiket tasarımını bitirip şöyle bahçeme bir nefes almaya çıktım ve bütün yorgunluğum gitti birden . Ankara'da şehrin göbeğinde horoz sesi ne kadarda güzelmiş . Unutmuşuz bazen telaştan böyle güzel hissetmeyi , bir sabah seheri meğer en iyi rehabilitasyonmuş.  Ben müstakil bir evde oturuyorum , küçük kutu gibi ama nefes alabilen bir evim var , mahallemizde de komşulardan biri 2-3 tavuk ve bir horoz besliyor ki onun sesi artık çok hoş geliyor. İşte bu etiketle mis gibi bir hava , horoz sesi, net duyabildiğim bir ezanla yeni bir güne başladım .


Mutluluklar Ayşegül Ve Serkan'a , daha da bol kazançlar Pınar Butik Tatlar.....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder