11 Mayıs 2014 Pazar

11 MAYIS 2014   

VE 

 2. ANNELER GÜNÜM 

Blogumu açtığımdan beri ana amacım paylaşımları yaparken ki heyecanlarımı, sevinçlerimi  kısacası içerisinde bulunduğum duygularımı da ifade edebilmekti, ancak bu blog işi ciddi zaman alan , emek isteyen bir uğraş olunca bende de zaman sıkıntısı çok  olunca maalesef çok fazla yazı yazamayıp sadece resim paylaşabildim. 

Ama bugün birşeyler yazmak  istiyorum, oğlumla ikinci anneler günü kutlayacağım işte bugün 

Henüz uyanmadan ne yazarsam kar diyerek hızlıca belki biraz düşük kelimeler, cümle bozuklukları ile başlıyorum satırlarımı karalamaya. 

Çoğu insan bu tarz özel günleri  anlamlı bulmamakta, şayet kuru hediye vermekse yaşamamaksa duyguları haklılar .  Ancak benim için bu tarz günlerin özel yerleri var. Hayatın koşuşturmasından bazen değer verdiğimiz şeyleri çevremize , sevdiklerimize biraz gösterebilmekte maalesef özensiz olabiliyoruz.  İşte böyle günlerde sadece bu özel anlarımıza odaklanıyoruz. Bugün  herkes  bir şekilde annesi için bir şeyler yapıyor. Seni seviyorum, canım annem sözleri ile annelerimizin gönülleri alınıyor.  Bugün sizce de anlamlı değil mi ?  İyi ki var böyle günler. 

İşte ben de o tatlı koşturmaya akşamdan başladım . dün süslü parti atölyesi için bir kutlama mesajı hazırlamak istedim, ama sadece süslü partiye özel bir tasarım olsun diye biraz çabaladım . Nasıl birşey olabiliri çözdükten sonra geçtim bilgisayarıma çizdim.   


İşte burada,  bu vesile ile 
tüm annelerimizin anneler günün kutluyorum ....... 

çok zamanım kalmadı sanırım Meriç Tunam kalkmak üzere kısa kesiyorum  bu yüzden ....

görüşmek üzere 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder